About Me

My photo
Life, Experience, LoveNature, CatLover and HappyGoLuckyGirl :D

Friday, April 11, 2014

Bahagia

Alhamdulillah.

Tak pernah bahagia sebegini bersama bakal suami.
Si dia xsuka istilah pakwe atau bf si dia suruh panggil bakal suami gitu. hee
Yup tiada istilah couple
tapi
Bakal suami saya.

Si dia tak kaya tak juga miskin
Si dia penuh dengan kesederhanaan
Syukur akhirnya
Saya jumpa lelaki yg pegang kpd agama
Saya cintakan awak kerana agama
Awak buat saya sedar harta bukanlah segalanya
Awak buat saya sedar
kerana
Awak senantiasa bagi semangat
Awak senantiasa bagi nasihat
Jangan boros
Jangan membazir

Yang penting
Awak selalu kata beli makanan tak mengapa
"beli benda tak berfaedah membazir faham?"
masih terngiang di telinga kata2 sidia hee.

Ikhlas saya sayang awak Izman
Moga hubungan kita diberkatiNya
Ameen.
Alhamdulillah saya bahagia.
InsyaAllah rakan2 juga akan berasa kebahagiaan seperti ini suatu hari nanti.

Sampai disini sahaja
Saya nak sambung buat assignment.
Cuti ni memang agak xsuka hadap assignment
hehehehe
ok tata sahabat blog :)

No comments: